Všetko čo predávame, vám aj namontujeme. ------------Skylink - Digi TV - Alarmy - Kamery - Audiotechnika ---------- Malacky - Stupava - Bratislava - Pezinok - Senica ... .
Logo
(Po-Pia, 8-11.30 12.30-17 hod.)
0 ks
za 0 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
  • Štítky blogu

Potrebujete poradiť?

Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora
+421 34 2300 444 (Po-Pia, 8-11.30 12.30-17 hod.)
30.01.2022
TV vysielanie

Skylink Live TV

ČO SKYLINK LIVE TV PONÚKA

— Živé vysielanie aktuálne až 66 programov z ponuky Skylinku

  • —  Prehrávanie programov až 7 dní spätne, vrátane možnosti spustenia práve vysielaného programu

    od začiatku

  • —  Videopožičovňu s desiatkami titulov zadarmo (Skylink 7, National Geographic*, Edisonline, FilmBox OD,

    AXN, AMC, Viasat, Spektrum, Love Nature, History*, JimJam*, Minimax*, Leo TV a ďalšie)

  • —  Prístup do spoplatnenej Filmotéky

     

    PRE KOHO JE SLUŽBA URČENÁ

    SATELITNÝ ZÁKAZNÍCI

    Skylink Live TV v plnom rozsahu je k dispozícii všetkým zákazníkom Skylinku, ktorí majú na svojej dekódovacej karte aktívny niektorý zo základných programových balíčkov Mini, Smart, Flexi 10, Multi, Kombi alebo Komplet. Zákazník má prístup k tým programom zo svojho balíčka, ktoré sú zároveň súčasťou ponuky Skylink Live TV.

    Zákazníci s doplnkovými balíčkami majú k službe Skylink Live TV tiež prístup, ale môžu využívať len základnú programovú ponuku alebo videopožičovňu. V prípade, že prejdú na niektorý zo základných balíčkov, získavajú automaticky plný prístup k tým programom zo svojho balíčka, ktoré sú zároveň súčasťou ponuky Skylink Live TV.

    ZÁKAZNÍCI BEZ SATELITU

    Skylink Live je k dispozícii zákazníkom, ktorí nevyužívajú satelitné služby Skylink a chcú sledovať svoje obľúbené programy iba cez internet. Na výber sú základné programové balíčky Mini, Smart, Multi alebo Kombi. Pro nových zákazníkov je možnosť vyskúšať Skylink Live TV zadarmo, viac sa dozviete na www.skylink.sk/vyskusaj.

     

    NA AKÝCH ZARIADENIACH JE MOŽNÉ SKYLINK LIVE TV VYUŽÍVAŤ

    — Na inteligentných telefónoch a tabletoch je k dispozícii aplikácia pre operačné systémy iOS aj Android

  • —  Na počítači, stačí prejsť na webovú adresu livetv.skylink.sk

  • —  Na inteligentnom televízore Samsung od roku výroby 2016 s operačným systémom Tizen

  • —  Na inteligentnom televízore LG s operačným systémom WebOS 3.0 a vyššími (modelové rady

    od roku 2015)

  • —  Na vybraných modeloch Panasonic používajúcich platformu MB211S, MB130B, MB130S alebo

    MB130T (modelové rady od roku 2019)

  • —  Na vybraných modeloch Finlux, Hitachi, JVC, Telefunken, Toshiba, Gogen, Hyundai a Orava

    používajúcich platformu MB211 a MB130

  • —  Na Inteligentných televízoroch s operačným systémom Android 7.0 a vyšším (Philips, SONY

    a ďalšie)

  • —  Na multimediálných centrách Strong SRT 202 EMATIC, Tesla MediaBox XA400, Xiaomi Mi TV

    box S alebo NVIDIA Shield TV

  • —  Na multimediálných centrách Chromecast 3 a Chromecast Google TV

     

    CENA SLUŽBY

    Skylink Live TV je bezplatnou súčasťou jednotlivých programových balíčkov Skylinku.

page2image750314016

AKTIVÁCIA


1. V inteligentných televízoroch alebo multimediálnych centrách je pre vstup do aplikácie vyžadována

Služba Skylink Live TV sa automaticky aktivuje ihneď po vytvorení účtu v Zákazníckej zóne Skylink. Prihlasovacie údaje do aplikácie Skylink Live TV sú rovnaké ako do Zákazníckej zóny.

autorizácia QR kódom – riaďte sa, prosím, pokynmi na obrazovke vášho televízora.

Pokiaľ ešte nie ste zákazníkom Skylinku, vyplňte jednoduchú registráciu a pokračujte ďalej podľa inštrukcií.

 

PRAKTICKÉ INFORMÁCIE K SLUŽBE SKYLINK LIVE TV

  1. SPUSTENIE SLUŽBY NA JEDNOTLIVÝCH ZARIADENIACH
    — Mobilné zariadenie (tablet, inteligentný telefón) – aplikácia dostupná zadarmo na stiahnutie

    (Google Play pre zariadenia s operačným systémom Android, App Store pre zariadenia Apple).

    • —  Počítač, notebook – služba dostupná online na livetv.skylink.sk

    • —  Inteligentný televízor Samsung alebo LG – aplikácia dostupná zadarmo v sekcii Aplikácie –

      Samsung Apps alebo LG store. Android TV – aplikácia dostupná v Google Play. Vestel a Panasonic – aplikácia je automaticky dostupná v hlavnej lište/zozname aplikácií.
      Pozor, televízor musí byť vždy pripojený k internetu.

    • —  Strong SRT 202 EMATIC, Tesla MediaBox XA400, Xiaomi Mi TV box S, NVIDIA Shield TV – aplikácia dostupná zadarmo na stiahnutie na Google Play.

  2. SKLADBA PROGRAMOV
    Skladba televíznych programov jednotlivých balíčkov internetovej televízie Skylink Live TV nie je identická so skladbou programov satelitnej televízie. Prehľad dostupných programov zistíte na webových stránkach www.skylink.sk v sekcii Televízia cez internet – Balíčky a služby

  3. Zoznam programov sa snažíme priebežne rozširovať, vždy však záleží na dohode s príslušným vysielateľom. Z rovnakého dôvodu pri niektorých programoch, zaradených v službe Skylink Live TV, nemusia byť k dispozícii funkcie spätného prehrávania a spustenia vysielaného programu od začiatku.

  4. PIN RODIČOVSKEJ KONTROLY
    Prístup do všetkých sekcií s erotickým obsahom je chránený štvormiestnym PIN kódom. Pôvodné nastavenie PIN kódu je 0000. Odporúčame Vám po prvom prihlásení PIN kód zmeniť. Nastavenie nového PIN kódu môžete urobiť v sekcii Nastavenia – Rodičovský zámok – zmeniť východzí PIN.

  5. ZMENA BALÍČKOV
    Pri predplatení nového alebo prechodu na iný programový balíček Skylink sa programová skladba služby Live TV upraví automaticky.

  6. UKONČENIE PRÍSTUPU K SLUŽBE
    Prístup do služby Skylink Live TV je viazaný na vašu aktívnu satelitnú dekódovaciu kartu. Pokiaľ vám na satelitnej karte skončí predplatné (a nebude aktívna žiadna služba), dôjde súčasne aj k ukončeniu prístupu do Skylink Live TV. V prípade, že vám skončilo predplatné na satelitnej karte, ale máte ešte predplatenú Filmotéku, Skylink Live TV zostáva aktívny až do vyčerpania predplatného Filmotéky.

page3image750137392page3image750137680

OTÁZKY A ODPOVEDE

Aké rýchle internetové pripojenie je potrebné?

Pre bezproblémovú funkčnosť aplikácie je potrebné mať dostatočne rýchle a stabilné pripojenie k internetu, minimálna odporúčaná rýchlosť je10 Mb/s.

Aká je aktuálna verzia aplikácie Skylink Live TV?

Posledná aktuálna verzia aplikácie je verzia 8.1. Aplikácia Skylink Live TV sa aktualizuje automaticky,
a to vždy po schválení výrobcom Vášho zariadenia. Spravidla sa ako prvé aktualizujú mobilné zariadenia a následne smart televízory a multimediálne zariadenia, preto môžete vidieť v tomto prechodnom období rozdielne verzie aplikácie v rôznych zariadeniach.

Ktoré verzie operačných systémov podporujú Skylink Live TV?

Pre bezproblémové spustenie a sledovanie Skylink Live TV na vašom počítači vám odporúčame používať posledné aktualizované verzie operačných systémov a webových prehliadačov.
• Android 5.1 a vyššie
• iOS 11 a vyššie

• Windows 10 — Firefox 94, Google Chrome 87, Opera 64 a EDGE 87 (internetový prehliadač Internet Explorer nie je podporovaný). Staršie verzie OS už nie sú podporované, a preto nemôžeme zaručiť

• bezproblémovú funkčnosť.
Mac 10.7 a vyššie — Internetový prehliadač Safari 14.6 a vyššie

Prečo nemôžem nájsť aplikáciu vo svojom inteligentnom (Smart) televízore?

Aplikácia je dnes dostupná pre inteligentné (Smart) televízory Samsung modelovej rady 2016 a novšie
a zároveň musí mať nainštalovaný operačný systém Tizen (pre operačný systém Orsay aplikácia nie je dostupná), ďalej to sú inteligentné televízory LG s operačným systémom WebOS 3.0 a vyššie. Vybrané modely Finlux, Hitachi, JVC, Telefunken, Toshiba, Gogen, Hyundai a Orava fungujúce na platforme MB211 a MB130. Android TV s operačným systémom Android 7.0 a vyššie (Philips, SONY a ďalšie). A vybrané televízory Panasonic používajúce platformu MB211S, MB130B, MB130S alebo MB130T (modelové rady od roku 2019 – ak sa vám aplikácia nezobrazuje, nemáte zodpovedajúci modelový rad. Aplikáciu nie je možné doinštalovať). V súčasnej dobe prebieha vývoj aplikácie Skylink Live TV pre televízory ďalších popredných výrobcov televízorov alebo multimediálnych zariadení. Pozor, televízor musí byť vždy pripojený k internetu.

Na akom zariadení si môžem spustiť Skylink Live TV ak nemám satelitnú dekódovaciu kartu
a satelitnú anténu?
Skylink Live TV si môžete spustiť na zariadeniach pripojených k internetu a to konkrétne na tabletoch, inteligentných telefónoch alebo televízoroch. Konkrétne typy podporovaných televízorov a operačných systémov nájdete vyššie. Zoznam jednotlivých modelov potom nájdete na našich webových stránkach v sekcii na stiahnutie.

Prečo mi Google Play nepovoľuje nainštalovať aplikáciu Skylink Live TV?

Vzhľadom na rozdiely jednotlivých zariadení, veľký počet verzií operačných systémov, rôzne veľkosti displejov a ďalšie parametre, sme nútení sa vo vývoji zamerať na najrozšírenejšie zariadenia a verzie operačných systémov. Je teda možné, že vaše konkrétne zariadenie zatiaľ aplikáciu Skylink Live TV nepodporuje. V takomto prípade nás, prosím, kontaktujte a nahláste nám názov, typ a verziu operačného systému vášho zariadenia. V budúcnosti sa pokúsime pre daný typ zariadenia aplikáciu prispôsobiť.

Prečo sa mi nedá spustiť program?

Pokiaľ máte predplatený len niektorý z doplnkových balíčkov z ponuky Skylinku, máte v rámci Skylink Live TV prístup len do sekcie videopožičovne (Skylink 7, National Geographic*, Edisonline, FilmBox OD, AXN, AMC, Viasat, Spektrum, Love Nature, JimJam*, Minimax*, Leo TV a ďalšie), kde máte k dispozícii filmy zadarmo a možnosť predplatiť si prístup do Filmotéky so stovkami filmových titulov. Mesačné predplatné Filmotéky je 3,99 €. Pre prístup do sekcie televíznych programov je potrebné mať predplatený základný balíček Mini alebo vyšší.

Prečo nie je videopožičovňa Leo TV a živé vysielanie erotických programov dostupné
v mobilnej aplikácii?
Z dôvodu politiky Google play a App Store sme boli nútení odstrániť videopožičovňu Leo TV a živé vysielanie erotických programov z našej služby Skylink Live TV. Toto opatrenie sa týka všetkých mobilných zariadení využívajúcich operačný systém Android a iOS.

Videopožičovňa Leo TV a živé vysielanie erotických programov je dostupné len vo webovej verzii livetv.skylink.sk .

Koľko mám prístupov do Skylink Live TV, pokiaľ mám český aj slovenský balíček na jednej karte?

Na každý balíček je jeden samostatný účet do Skylink Live TV, tj. jeden prístup na českú verziu a jeden prístup na slovenskú verziu. Vždy je nutné mať príslušnú aplikáciu stiahnutú a nainštalovanú (CZ/SK), prípadne sa prihlasovať do českej alebo slovenskej webovej verzie. Nie je možné v jednej aplikácii mať všetky CZ aj SK programy. Prihlásenie je vždy s rovnakým heslom aj číslom vašej satelitnej karty, a to do oboch aplikácií, resp. webových stránok.

Môžem využívať aplikáciu Skylink Live TV aj cez 4G/LTE pripojenie?

Áno, môžete využívať aj mobilné dátové pripojenie (4G/LTE). Dovoľujeme si vás ale upozorniť, že prehrávanie televízneho a filmového obsahu je veľmi náročné na objem prenášaných dát. Môže tak dôjsť k rýchlemu vyčerpaniu vášho dátového limitu, či k navýšeniu výdajov za dátové mobilné pripojenie podľa vašej aktuálnej tarify a operátora.

Môžem predísť vyčerpaniu dátového limitu?

Aplikácia Skylink Live TV bola úspešne pridaná do dátového balíčka StreamOn u mobilného operátora Slovak Telekom. StreamOn je dátový balíček určený zákazníkom, ktorí nechcú byť obmedzovaní
pri počúvaní hudby alebo sledovaní videa, obľúbených seriálov či filmov. S týmto balíčkom môžete používať Skylinkl Live TV bez spotreby vašich dát. Podrobnejšie informácie nájdete na webe mobilného operátora.

Prečo pri niektorých programoch sledovaných z archívu chýba koniec programu?

Pri niektorých TV programoch dochádza k časovému posunu medzi časom uvedeným v EPG (elektronický programový sprievodca) a skutočným časom vysielania. Nahrávanie programov sa riadi automatickým EPG nastavením, nie reálnym vysielaním. Pokiaľ vám teda pri niektorom sledovanom programe bude chýbať koniec, môžete si chýbajúcu časť programu spustiť z nasledujúceho nahraného programu. Po jeho spustení vám automaticky začne hrať koniec predchádzajúceho programu a vy ho môžete v pokoji dopozerať.

Prečo niektoré relácie alebo programy nie je možné spustiť od začiatku alebo ich prehrať spätne?
Pokiaľ niektorá relácia alebo program nejde prehrať od začiatku alebo sa nenachádza v archíve, je to
z dôvodu požiadavky vysielateľa programu a jeho vysielacích práv, ktoré nám neumožňujú daný program v takejto forme vysielať.

Je možné využívať službu Skylink Live TV v zahraničí?

Áno, službu Skylink Live TV je možné dočasne používať vo všetkých členských štátoch EÚ, takže si zákazník Skylinku môže pustiť obľúbený program aj na dovolenke v Chorvátsku alebo na pracovnej ceste v Nemecku. Dovoľujeme si Vás upozorniť, že aplikácia Skylink Live TV je primárne určená pre použitie
na území Slovenskej republiky alebo Českej republiky (v závislosti od nastavenia regiónu vašej satelitnej dekódovacej karty). Ak zmeníte nastavenie regiónu satelitnej karty (napr. z dôvodu sťahovania), je nutné pôvodnú aplikáciu Skylink Live TV odinštalovať a až potom stiahnuť novú aplikáciu pre daný región.

* Prečo mi nejdú spustiť niektoré programy z Videopožičovne?

Tituly obsiahnuté vo Videopožičovni od poskytovateľov History, National Geographic, JimJam a Minimax sú dostupné len ak je daný program vo vašom predplatenom balíčku. Aktuálnu programovú ponuku nájdete vždy na www.skylink.sk/televizia-cez-internet/balicky .

Páčil sa vám článok? Zdieľajte ho s priateľmi
Nepremeškajte novinky, akcie a zľavy!
Môžete sa kedykoľvek odhlásiť. Zasielame raz za 14 dní.
Najčítanejšie na blogu
Kde nás nájdete

Zámocká 8 /budova pošty/

901 01 Malacky

File:Google Maps Logo 2020.svg - Wikimedia Commons

Kontakty
Logo
Adamko Elektro s.r.o.
Zákaznícka podpora
Zákaznícka podpora
(Po-Pia, 8-11.30 12.30-17 hod.)
Sme rodinná firma zameraná na spokojnosť zákazníka.
Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk